Gta-35 Izmirde yasiyoruz cok su kaybi oluyor sicaktan doktorumuz 2. ayindan beri su vermemi onerdi ama kaşıkla siringayla biberonla her seyi denedim su oldugunu anlayinca çıkarıyor geri. Siz nasil yontemler izlediniz ?
SemaK Gta-35 başka su deneyin bu bebekler için olanından. Belki o verdiğiniz suyun tadını sevmemiştir
TheBaby Gta-35 e-bebekte satılan suyu denedinizmi. Tatlıymış. Suyu sevmeyen bebekler çok güzel içiyormuş. Annelee yazmış yorumlarda
Gta-35 TheBaby yok gormustum ama hic denemedim tatli oldugunu bilmiyordum bir deneyim onu tesekkur ederim