Emziren anneler koronayı nasıl atlattınız ? sadece parol plus içebiliyorum başka neler yaptınız bugün 4. günüm kaslarım hala çok ağrıyor bebeğime tek başıma bakamıyorum .kekik çayı ıhlamur falan içiyorum ama geçsin istiyorum artk.siz neler yaptınız kaç günde geçti ?