Doğum yapalı 8 ay oldu olacak sac dokulmesı var bende ya. Ne zaman bitecek bu olay bayagı cok dokuluyor cok uzun saclarım vardı zor oluyor dıye sıcak hemde bebekle ugrasmak temızlıgı vs kısa omuzlarımda kestırdım . Dökülüpte bişi kullanan varmı acaba şampuan olur bıtkısel bısı olur veya ne zaman son bulacak bayagı azalcak dokulme acaba 😞😞😞