MMommyy bazı doktora göre az az üzerine gitmek faydalı bazı doktora göre de hiç verilmemesi lazım çünkü vücut alerjen madde ile karşılaştığı sürece alerji geçmiyor daha çok tetikleniyor. Bizim doktorumuz inek sütü değil de diğer daha basit alerjilerinin üzerine gidip az az vermekte yarar görüyor ama çocuk çok eziyet çekiyor ben vermiyorum. Bir şeyi verdim diye pişik olsa on gün yarası iyileşmiyor çünkü. Tabi ki geçen alerjileri de var buğday geçti patates geçti bizim mesela ama ben bir şey yapmadım kendi kendine geçti onlar