KaanSalih 1 aylikoglum var emzik kullansın istiyorum ama tutmuyo . Ve pusrttte felan durmuyo en azından o zamanlar kullanmak için.. birincisi nasıl alistirirdiniz. İkincisi emmesine sıkıntı oldu mu bırakır emmeyi felan diyorlsr ama
bsratetik KaanSalih Ben doğumdan 3 gün sonra vermeye başladım şuan 28 günlüğüz tutuyor valla aventinkini almıştım
Dilaraaaaaaa KaanSalih 3 cocugumada doğar doğmaz verdim aldılar hemen güzelde emdiler bir sıkıntı yaşamadık biz
ssari1903 KaanSalih ben doğduğu gün verdm alışsın diye avent vermiştm hala da en büyğk kurtarıcım sadece uyurken veriyorum y da ağladığında gün içinde. 7 ay 12 günlüğüz
Sedasmsk KaanSalih 4 aylıkken tuttu 😂 surekli teklif ettim en sonunda tuttu şükür ya 😂 emmesinde bi sorun olmadı çok şükür ama ben uykuya geçişte veriyordum sadece onun dışında vermiyordum
nazural KaanSalih Philips Avent gece emziği aldım hem karanlıkta parlıyor kaybolmuyor o açıdan iyi hemde emzik tutmayan bebeğim emzik tuttu ve beni aşırı rahatlattı damak yapısınıda bozmuyor tavsiye ederim
KaanSalih Hala tutmuyo onu verince öguruyo ve bazen de sinirleniyo sanki kavga eder gibi emiyo sonra atiyo..:( Tutmadığı gibi pusette felanda durmuyo kucak istiyor