Sevgili anneler merhaba, cok ideal bir kiloda hamilelik süreci geçirdim , 8-9 kg civarı aldım sadece. Doğumdan hemen sonra 60 kg yi gördü bu gözler 😞 ama emzirme döneminde iştahım arşa kadar çıktı , göbek aldı basını gidiyor , hic bir kıyafetim olmuyor…. Eylülde okula başlayacağım ama kıyafetlerin hiçbiri olmuyor 😢 göğüslerim hep büyüktü emzirme döneminde de haliyle …
Eskiden minimizer( küçültücü ) sütyen takardım cok memnundum ama şimdi süt oldugu için takamıyorum çok çok sıkıyor . Üst bölge için özellikle ne önerirsiniz zayıf küçük durması için ?