Merhaba anneler. Biz tuvalet eğitimine daha yeni başladık bugün 5. Günümüz. Fakat oğlum tuvaleti yaparken ıkınıyor. Kakasını yaparken ıkınmasını anlıyorum fakat çişini yaparken de böyle. Acaba yeni öğrendiği için mi böyle yapıyor? Yada sadece benim oğlum mu böyle yapıyor ? Yorumlarınızı bekliyorum.