Ygzpri canım doktorumuz 1 ve 3. Ay arasında yaptır demişti ama biz 4. Ayda yaptırdık çok gerekli değil bence ama için rahat etsin tedbirli olmakta fayda var ben götürdüm bi damla damlatıyolar bebeğin gözlerine gözleri büyüsün diye yarım saat bekliyosun sonra muayene ediyo doktor