Ben gittim güzel bilgilendirme yapıyor ama soru sorarsanız, sormazsanız şu zamanda bunu yapmalısın vs demiyor. Ek gıda döneminde gittim tek tek ben sordum besinleri oyle cevapladı Hatta demir ilacı verdi 1ml dedi ben bunu 1damla anladım 1 ay çocuğa öyle verdim, aile hekiminde gittiğimde tahlil yapıldı kan değerleri düşük.kendisiyle görüştüğümde ben size 1 ml dedim bu da 10 damlaya denk gelir gibisinden bir şey dedi🤦♀️ Türkiye hastanesine gidecekseniz şükrü çido var çok iyi bir doktor ama randevu almak çok zor. Onun dışında salim bey var, kendisi yaşlı ve sakince anlatır, çok bilgili.