Bebiss12 vücudu kabarık oluyo aynı bu şekilde ve çok fena kaşınıyo uzun süre gecmiyo bulaşıcı bir hastalık inşallah değildir ben 7 ay çektim bu uyuzu oğlum 10 aylık oldu yeni bitti diyebilirim size aile üyelerine tedavi baslatiliyo felan çok berbat bi hastalık umarım bebeğin öyle olmamıştır