Kızlar daha kırkımız yeni çıktı ama sanki sütümün azaldığını hissettim ilk günler de sağ gögüs emzirsem sol dolardı ama sımdı öyle olmuyor dikkat ediyorum psikoloji etki ediyor diyorlar sütün kesilmesini bende eşimi işten cıkardı lar ve issizlik sorunu cok cektik bu pandemi yuzunden 1 senedir düzenimiz kalmadı tam iyi iş buldu dedik 7 aydır calısıyordu asgari ücret artınca cıkardı lar sımdı is bulamıyor evde oda geriliyor bende ister istemez acaba ondan mı etki etti bebeğim doymuyor mu dıyorum bazen üzülüyorum mama da yemıyor zaten anne sütüyle beslemek isterim ebemizde öyle diyor mama asla verme diyor ama sütüm azaldı sanki gögüslerim de dolgunluk yok