Bacilar kizima bugün pazi yemegi yedirdim. Cok da severek yedi. Ama 1 saat sonra hic sindirmeden kalasiyla birlikte cikardi paziyi. Bildiginiz tabaga koydugum sekilde cikti yani affedrrsiniz 🤷♀️ Neden böyle olmus olabilir ? Böyle oldugu icin pazi’nin besin degerlerini de almamis mi oluyor acaba?