GamzeDurmus Kızlar en son 15 günlükken kontrole gittik bebeğim o zaman 60 ml mama alıyordu benim göğsüm yara ve mastit olduğu için kontrolde ne kadar mama vereyim diye sorduğum da artık 15 günü geçti bu çocuğa 60 ml yetmez dedi doktor 90 verebilirsin dedi bugün sağlık ocağına gittim doktor bana bu zamanda ki çocuk en fazla 50 ml alır zaten dedi ve ben şok oldum. Yani kimin dediğini yapmalıyım ne yapmalıyım hiç bilemedim. Bebeğim de doyduğu zaman bırakma gibi bir şey de yok yani 90 verdiğim gün 90 aldı artık ne yapacağımı şaşırdım. Beni de emiyor tek göğsümü emzirebiliyorum şuan yarası hafiflediği icin ondan da 30 ml çıkıyor en fazla etrafımdakiler de beni emdikten sonra 80 ml yada 70 ml yaptırıyorlar mamayı çok fazla yüklüyor muşun gibi hissediyorum artık nasıl bir yol izlemeliyim bana yardımcı olur musunuz
MotherOfAlmila GamzeDurmus Biz de basindan beri meme+mama gittik. 1,5 aylik olana kadar neredeyse 30 ml devam ettik. Gayette doyuyordu. Kilosu da her ay almasi gereken miktarda ilerledi. Ne eksik ne fazla. Bir de sagim yapildiginda az cikabilir ama bebek daha siddetli emis yaptigindan daha cok geliyor.
RaYaOm GamzeDurmus ben başlarda 30 ml veriyodum şimdi bebegimden mamayi tamamen kestim anne sütü veriyorum sadece alerji durumumuz var o yüzden
GamzeDurmus RaYaOm bizimki içiyor ama ne yapacağımı bilmiyorum şimdi 60 mle düşürdüm mamayı doktor öyle söyleyince çok üzülüyorum bebeğime kötülük yapıyormuşum gibi hissediyorum ne yapsam artık
GamzeDurmus MotherOfAlmila peki kendi kendinize mi 30 ml devam ettiniz yoksa doktorunuz falan mı söyledi
GamzeDurmus RaYaOm bende mamayı kesmek istiyorum ama göğsüm yeterli gelmiyor tek göğüsle hele çok zorlanıyorum
RaYaOm GamzeDurmus canım zaten bebek içer icmem ben doydum demiyo yenidogan sürekli ac gibi davraniyo
MotherOfAlmila GamzeDurmus Doktorum soyledi. Zaten fazlasi yapildiginda icmeden uyuyordu, cöp oluyordu mama. Internette de kilosuna gore almasi gereken miktar yaziyor zaten.
Arslanyasar 1 ay bitene kadar 30ml , 2. Ayda 60ml , 3. Ayda 90ml vermen gerekir . Midesi hızlıca büyür rahatsız olur yoksa
yagmursen Arslanyasar böyle bir kural yok. Her bebek farklıdır. 10 günlükken kızım 60 la anca doyuyordu bir de emiyordu 3 doktora sordum 3 üde her bebek farklı ne zaman doyuyorsa susuyorsa rahat uyuyorsa o zaman arttırma dedi. Böyle net sözlerle bilmeyenleri muallakta bırakmayın lütfen. Bu tarz yazılar yüzünden bebegimin doymayacagı aklıma gelmemişti açlıktan 1 gün ağladı.
Byz2019 GamzeDurmus doktora danışmadım bebeğimmama bittince hala emmek istiyordu o zamanlarda arttırdım
GamzeDurmus MotherOfAlmila benim bebeğim fazla falan anlamıyor sanırım çünkü hiç bırakmadı bu zamana kadar
Miracinannesi52 GamzeDurmus benim bebeğim 2 aylık hem emziriyorum hemde verdiğim zaman 90 ml veriyorum canım
GamzeDurmus Miracinannesi52 2 aylıkken normal sanırım daha 20 günlük ve ben ne yapacağım artık bilmiyorum
MotherOfAlmila GamzeDurmus Emme refleksi oldugundan doydugunu anlamiyor. Siz verdikce icebilir normaldir. Ben bir iki defa fazla besledigimden ilk zamanlar cikartmisti hatta.
Sedaadmm19 GamzeDurmus kuzum ben hem meme hem mama diye gidiyorum şuan 25 günlük bende v 90 veriyordum farkettim ki fışkırttarak kusuyor emzirdikten sonra 50 ya da 60 veriyorum bazen ağlıyor istiyor ama tekrar meme veriyorum fazla geliyor sanırım
079aslankuzusu Mama alınca uyuyomu acaba kzlar kafayaınyıcemnuykusuzlktan anne sütüyle besleniyo beneğim ama cpk az uyuyo geri uyanıo hemde asırı bi ağlayarak emiyo ama hiç uyku yok gecelere mama versem uyurmu
GamzeDurmus 079aslankuzusu doktorunuza götürün bence belki de doymuyordur benim bebeğim doymuyormuş sürekli ağlıyordu o yüzden mama başladık
Kvncmlk GamzeDurmus internetten arastırsan daha iyi olur. 30 ml vermen gerektiği her yerde yazar bu aylık bebeğe