_Bianneikibebis
Çok güzel bir isim ablamın kızının adı belinay 11yaşında ama okadar naif güzel bir kız ki maşallah şimdi çocuklar farklı ya o hiç öyle değil isiminden mi kaynaklı bilmiyorum ama çok başka bir kız çocuğu aklıma geldi içimde sevgi kabardı yine olsada sarılsam özledim 😇