5,5 aylık kızıma ek gıdaya geçtim doktor tavsiyesiyle, şeftali tadımı yaptım 3-4 saat önce ama biraz önce fışkırarak kustu normalde de hiç kusan bir bebek değildir, korktum dokundu mu diye,başka belirtisi olur muydu acaba alerji olsa başına gelen var mı arkadaşlar?