Birtaneanne Gece gündüz uykusunu karıştır büyük ihtimalle 43 günlük bebeğim var ve artık delircem gazı çıkıyor emiyor altı temiz ama uyumuyor. Nasıl ayırt edicem bunu bilmiyorum lütfen yardım edin kızlar .
Birtaneanne Birtaneanne yatirinca basiyor bagligi gece 2 de başlıyor sabah 8 e kadar ve uyursanl 1 saate bir uyanıyor
079aslankuzusu Birtaneanne aynı durumdayı sıyırmak üZereym asla uyumuyo emiyo altnı degstryorm yok uyumuyo aska uykuya dalmıyo
GokceOrmanci Birtaneanne Gazi ciksada sancısı devam eder dedi bizim doktorumuz. Sabredin gaz yapmayan biberon alın. (Dr.browns) 3 ay sonra gaz kalmio.
Birtaneanne 079aslankuzusu çıldırmak üzereyim bnde bir buçuk aydır gece uykusu yok öğlen uyuyoruz birer saat onda da akşam oluyor zaten ne iş yapabiliyorum ne bişey isyan etmek istemiyorum önce kızıyorum falan sonra içimden tutuyor Allahım ne yapacağımı sasirdim 🥹🥺
Birtaneanne Sgnnn evet canım süpürge sesi açıyorum beyaz gürültü açıyorum anne karnındaki ses açıyorum ayağımda uyuyor yatağına alıyorum basliyir aglamaya
Birtaneanne GokceOrmanci biberon kullanamıyoruz kuzum sadece emziriyorum masaj yapıyorum sürekli emzirmeden önce kasilamlari geçiyor gazı çıkınca sadece ışığı kapatıp ayağıma alınca ağlamaya basliyr uyumak istemiyorum der gibi diretiyor cocuk
Menis123 Birtaneanne bende fön makinasını tutuyorum karnına ve ayaklarına aynı zamanda fön makinasında tutarak karnına zeytin yağı ile masaj yapıyorum sakinleşiyor biraz
Birtaneanne Menis123 gazını çıkarıyor yani ayaklrini kendine de çekmiyor ama yatirdigim zaman ağlamaya başlıyor sabah artık emerken oda bende bayılmışiz bı uyandım kucağımda uyuyor bnde oturarak uyumuşum artık kaç gündür gece uyumuyor
Aslicamm Birtaneanne merhaba benim bebeğim de 3 aylık olana kadar doğru düzgün uyumadı herkes yenidoğan bebekler çok uyur dedikçe üzülüyodum normalde 45 dk uyanık kalmalı diyolar benimki 6-7 saat hiç uyumadan duruyodu daha 1 aylık bebek. Ama zamanla biraz daha iyi oluyo
Birtaneanne Aslicamm inşallah sabır edip düzelmesini bekliycez artık başka çarem kalmadı herşey yapıyorum sakinlessin diye ama olmuyor