akbassrabia Ablak56 isteyerek mi oldu korunuyo muydunuz daha çok erken diyip linçleyenler olucak bencede erken ama her bebeğin nasibi varsa dünyaya gelir bebişiniz hayırlı olsun
Aslicamm Ablak56 merhaba bi kaç doktorla görüşüp kendinizi muayene ettirip görüş almanızı tavsiye ederim
Ablak56 @“Saremmmmmm” Saremmmmmm Spiral taktırmak için devlet hastanesi ne gıttm tedbir amaçlı test istediler e nabız sonucum da beta hgc hamile yazıyor şok yarın takılacak tı ama bu durumda imkansız tabiki yarın gidicem bakalım nasıl olucak bilmiyorum
Selin1234 Ablak56 Allah yardim etsin benim iki kizim arasında 14 ay var ben 5 aylık ken hamile kaldım bir sorun olmadı ama siz yinede bir sorun sizin ki cok daha erken
Ablak56 Selin1234 Sezeryan mı di sizin doğum ben dikişler den sebep korkuyorum çok erken bişey olur mu falan
Nurgrvn Ablak56 alırlar sağlığın açısından diye düşünüyorum çünkü daha iç dikişlerin iyileşmesi zaman aliyo
Selin1234 Ablak56 evet sezeryan di benim de hiç bir şey olmadı benim çocuklarım büyüdü şimdi bir tanede 6 aylık kızım var