Slm arkadaş bebeğimin ateşinden dolayı damar yolunu açtılar ve hemşirenin gözüne bebeğimin kanı hafif fışkırdi bebek ağlıyordu durmuyordu tam olarak anlamadım sizde veya babada kan hastalığı varmi dedi çok anlamadım ama kafama takıldı bununla ilgili herhangi bilgisi olan varmı?