Bende geçen hafta direksiyon sınavını geçtim çok şükür şimdi ehliyetimi bekliyorum 😊 yazılı sınav çok kolaydı. Hiç çalışmadım sadece soru çözdüm 88 aldım. Direksiyonu 3.de geçtim. İlk sınavda ters yönden araç çıktı karşıma panikleyip kaldırma sürttüm. İkincide kırmızı ışıkta geçtim 😬 üçüncüde sorunsuz geçtim çok şükür. Direksiyon sınavında en önemli şey komisyondakiler bence.ilk iki sınavdakiker çok soğuktu çok tedirgin ettiler beni. Ama son sınavdaki hoca çok iyiydi baya sakinleştirdi moral verdi sagolsun.