Durumoms Kızlar buryaa tatile geldim kızım 3 aylık oldu rota aşısını yaptrcam ama önce doktra göstermek istiyorum bildiğiniz doktr var mı 😊
Deletedmom115 Durumoms Lokman hekim hayat hastanesinde Necip bey vardı hala var mı bilmiyorum ama biz 3 4 kontrolümüzü onda yaptırdık çok iyiydi.