Kızlar ben işe başladım iki gün oluyor. Oğlum da geçen haftadan beri kreşe gidiyor.32aylık. Sabahları babası bırakıyor akşamları komşu teyzemiz alıyor. Ben de akşam eve döndüklerinden 1,30 saat kadar sonra eve gelebiliyorum. Sabahları biraz ağlıyor kreşe girerken ama çok sürmüyor 5 dk falan. Neyse asıl soruna geleyim. Öğretmenlerin attıkları resim ve videolarda oğlumu çok mutsuz görüyorum. Öğretmeni daha 2 gün oldu normal diyor ama benim içim soğumuyor. Ban akşam çok bir şey de anlatmıyor. Okulu sevdim ama ağladım, öğretmenin bana kızdı gibi cümlelerle geçiştiriyor. Gününü anlatmıyor hiç. Sizcedeerken bir xaöan mı bu kanaate varmak için.