Gnc27 canm 2.5 aylik bebegim var 1 aydir hem mama aliyor hem mama anasi gibi ac gozlu doymak bilmiyor dr sutun yeterli yariyo dedi ama memeden geri kalmiyordu beyefendi gece 1 defa verdim denemek icin ac mi acaba diye mamayi yedi 4 saat uyudu bende dunya varmis dedim simdi sadece gunde 2 defa veriyorum sabah mecbur kalmazsam asla vermiyorum bnmkinsinir olunca meme almiyor gec aliyo e aclikta olunca iyice agliyo o zaman veriyorum memeyi birakmadi birakmaz ama not dusuyorum altina sakin unutma biberondaki emzikler varya en kucuk olan delikle ver ki memeden iciyo gibi zorlansin kolay akarsa memeyi birakir ilk oglum oyle birakmisti memeyi buna en kucuk delik emzikle veriyorum biseyi yok sukur inşallah anlatabilmisimdir