Devushka normal dogum icin bile 2 yıl ara oneriliyor canım.
Aynen bende buna uydum mesela tam 3 yas var çocuklarım arasinda cokta memnunum.
Ağustosun 2sinde minik dogdu
Büyükte 10 unda 3 yasina girmişti
Suaan 1 ve 4 yaşındalar birbirlerine bayiliyorlar😉
Hem senin icinde daha kolay olur yoksa oteki türlu 2 bebegin varmis gibi Zor olur