Ayse_3434 Merhaba hanımlar dün sezeryan oldum sabah oğlumu yoğun bakıma aldılar d vitamini kanı eksikmiş sütümü sağmaya çalışıyoruz gelmiyor süt İÇİN su içtim komposto içtim rezeneli çay içtim fayda etmiyor sizce daha ne yapabilirim çok üzgünüm çok
OncedenGurme Ayse_3434 e bebek malt içecekleri güzel, süt için takviye damlaları var eczaneye danışın. Bir de tahin çok güzel süt yapar
Brutal-Betty Canım üzüntü ve stresten sütun hemen gelmeyebilir bol bol su iç 2 saatte bir sağım yapmaya çalış süt artırmak için çaylar vardı humana ondan almıştık bizde oğlum kuvezde kalmıştı sezeryan doğum sonrası benim de gelmemişti ilk sütum