Zamansizportakal Kızım 7 aylık hangi aylarda yapılıyor doktorumuz ve ebemiz bileği vermedi ben de sormayı unuttum bilmiyordum
EkiminAnnesi Zamansizportakal biz doktorumuzla 4-6 aylarda Nimenrix 5-8-13 aylarda Bexsero planladık. Geç bırakmak istemedik ama Bexsero bir yaş sonrası tek doz da yapılıyor sanırım. Bebeğimizin aylarına göre seçenekleri var
mygy13 Bana bir doktor 6 doz şeklinde 3.aydan başlayarak dedi YouTube’da bir doktor 9.aydan sonra diyor 1 yaşı geçincede uygulanacak doz azalıyor şu ekonomide karar veremiyorum açıkçası
eylul19 Zamansizportakal ya sureklı takıp eden doktorunuz yok muydu onlar genelde soyluyor asıları hemen ası takvımı olusturuyorlar.olsun ne kdr erken o kdr ıyı yaptırmanız.
demettt333 Bana 5 doz olacak şekilde 5. Aydan itibaren yazdı. Bi doktor da 1 yaştan sonra dedi . Kafam karıştı vallahi.
Zamansizportakal EkiminAnnesi bu ikisi de mi yapılıyor anlayamadım neden iki farklı aşk var bi tanesi yapılsa olmaz mı acaba
EkiminAnnesi Zamansizportakal Evet ikisi de yapılıyor. Aslında ikisi de menenjit aşısı ama biri menenjit -A grubu diğeri menenjit -B grubu hastalıkları için yapılıyor. İki menenjit aşısı ve iki menenjit hastalığı var yani
Zamansizportakal eylul19 vardı aslında ama hiç söylemedi ebeler de söylemedi sadece rota alışını söylediler onu yaptırdık