Papatya2636 kayınvalidem bundan önce de çocuk bakıyordu. Anne avukat, baba doktor ve öğretim üyesiydi. Gayet güzel bakıyordu. Benim kızıma çok çok daha iyi bakıyor. Eğer sizin sözünüzden çıkmaz, tv karşısına bırakıp gitmezse pek sorun olacağını sanmam