Havvailke bende 40 ına kadar silikonla emzirdim ama inat edip tutturmayı başardım. Göğsümün ucunu şırınga ile çekip büyütüp ağzına vermiştim çok acı çektim ama yine de pes etmedim 😊 sizde pes etmeyin her yolu deneyin biraz çok değil reçel sürüp göğsüne öyle tutturabilirsin