Seda canım bemimde aynı 5günlüğüz emmiyor göğüs ucum yok diye ve sarılık olmasın diye mama da veriyorm sütümü sağınca kendi sütümü de veriyorum ama sütüm daha bembeyaz süte dönüşmedi senin nasıl canım ?
Bide göğüs ucuyla emzirirken bebeğin cekebiliyor mu benimki çekemiyor sinirleniyor kıpkırmızo oluyor