Arkadaşlar 17 aylık kızım 24 haftalık 700 gr dogdu. Sımdı duzeltılmıs 17 aylık. Popo üstünde oturarak gıdıyor bazen normal emeklıyor. Koltukta sıralıyor yatağına çıkıp ınıyor koltuğa tırmanıp ınıyor. Tek elımden tutunca gıdıyor. Oleey dıye bağırdığımda tek ayağa kalkıyor ama hemen oturuyor buna yenı başladık. Hayta kendı bır parmağımı tutarak gayet ıyı yürüyor. Elını bırakıcagımı anlayınca oturarak görmek ıstıyor. Korkuyor yürümekten. Ne yapacağım bılmıyroum