Ozgemlina cnm mutlaka uyandırıp emzirmen lazım mama için çok erken sütün geliyorsa sürekli emsin çoğalsın sütün sürekli memedeydi bnm kızım öle uyuyordum çok zor ama geçiçek bnm sütüm iki kez kesildi hiç yoktu damla bile 1. Si ilk haftada 2. Bir aylıkken,ilk haftada biberona alıştı emmedi sonra ben vermedim mama 1 öğün tabi emsin diye ondan sonra elhamdulillah çoğaldı sütüm ilk 40 gün çok önemli tabi senin geliyomuş bak MaşaAllah geliyomuş emzir bol bol çoğalsın Allah evladınla mutlu huzurlu bir hayat nasip etsin Allaha emanet