Kızlar oğlum 1 yaşına girecek hipospadias dediler 1 yaşına girince getir dedi amaliyat olucak dediler ve ben çok korkuyorum nasıl olucak neler bekliyor beni ne yapılıyor o süreç nasıl geçiyor acaba kaç gün kalınıyor bilgisi olan varsa veya basından geçen varsa beni bilgilendirmenizi istiyorum