Bir şey danışmak istiyorum size. Bebeğim 1 haftalik. Dogumum zorunlu sezaryen oldu ve 3 gün sütüm gelmedi. Meme reddi yaşamasın diye çay kaşığıyla besleyin dediler mamasını o şekilde verdik. Ama çay kaşığıyla cok yoruldu ve doymadı o yüzden de sarılık oldu. Benim de 3.gun sütüm geldi ben de sütümü sagip biberonla verdim. şimdi memede durmuyor cok ağlıyor kendini ittiriyor sıkıyor. Silikon gogus ucu da denedim. Kabul etmedi. 1 2 dk en fazla durup bırakıyor. Ben de sürekli sağım yaparak besliyorum ama doktorumuz sagarak beslenme olmaz 1 2 Ay sonra sutunuz kesilir dedi. Sağım yapan anneler kac Ay bu şekilde besleyebildiniz bebeğinizi? Sutunuzde kesilme oldu mu ?