Elife05 Kızlar bır aylık olmuş bebegıne humananın rezene kımyon cayını veren var mı? GaZa ve uykuya ıyı gelıormuş dıolar.kullananlar faydasını gordu mu?
selinunai Elife05 ben kendim içiyorum bebeğime vermedim hiç ama etkisini görüyorum gaz problemi yaşamıyoruz içmediğim gün farkediyo
Elife05 Sızın sutunuz maşşallah gazlı degıl.kac bardak ıcıosunuz?bn gunde 3 bardak ıcıorum ama hala gaz sancı oluor🥹