Selin3244 anestezili emar çektiren oldumu beni aydinlatirmisiniz rica etsem bebekken 2.5 aylıkken özellikle
kenankaan Selin3244 oğlum 5 aylıkken iki kez çektirdim. Em son 2 yaşında çektirdim. Öncesinde belli bi süre aç koymanız gerekiyor. Küçük cocuk zor oyalanıyor acıkınca emmek istiyor, en zor kısmı o. Ama girip çıkması yarım saat en fazla
Zehra-Beren Selin3244 oğlumda 3 yaşındayken anestezili emar çektirdik. Gece 12 den sonra bişey yiyip icirmedik. Toplam 15 dakika sürmüştü. Verdikleri anestezi kısa sureliydi hemen uyanmıştı.. çok şükür Bir sorun yaşamamıştık yani
Selin3244 kenankaan yok bizimki 45 50 dakika surecekmis evet bende ac nasil olcak diye dsuunuyorum peki anestezinin bi zarari oldumu hic
kenankaan Selin3244 anladım. Anestezinin herhangi bir zararı olmadı. Yan etki görmedim. Bazı hastalıklarla çocuklar mecburen birden dazla kez alabiliyor. Biz de arada MR girmek zorundayız. Şu ana kadar olumsuz bişey olmadı