endoplazmikretikulumiste Ysnm1 benimkide 17 aylık bu ay kontrole götürcem evdeki tartı 12 civarı gösteriyor kilosunu, boyunu ölçmedim
endoplazmikretikulumiste Ysnm1 bu arada boy kilo genetiklede ilgilidr bana normal gibi geldi gelişimi . Sizin aklınıza takılan nedir
endoplazmikretikulumiste Kilonun önemi yok sağlıklı olmasının önemi var değerleri normalse kilo iyi bişey değilki o eski kafaların yaptığı muhallebilerle de şişirilir çocuk ama ne anlamı var bir kıymeti yok ki fos.
Baby93 17 aylık oğlum 98 cm 13 kilo iyiyiz çok şükür dişlerin hepsi patladı azılar geldi bir ara çok zorlandık ama geçti çok şükür 🙏
Bebitom_3 Ysnm1 17 aylık oğlum 9.300 boyunu bilmiyorum oğlum aşırı hareketli o yüzden doktor çok kilo almasını beklemeyin dedi dişlerimizde çok etken oldu toplamda 18 dişimiz var