Bebeğim 7 aylık 4-5 gündür aşırı huysuz hep bi ağlama bide uyku hali var uykulu olması düşündürüyor beni açıkçası hasta değil şükür gülüyorda arada sürekli
İlgi istiyor yanından gidince ağlıyor salyaları çok akıyor bir dişi şişmiş patlamak üzere ondan mı bu halleri ya valla tükendim 5 günde çok sakin bi bebekti tetagil kullanıyorum o rahatlatıyor