Miniminim bir kaç farklı oyuncak aldım özellikle hışırtılı kitapları çok seviyor ayna koyuyorum karşısına ya yüz üstü yada sırt üstü koyuyorum oyuncakları da dolduruyorum önüne bazen onunla oynuyorum bazen işim varsa onu hallediyorum, telefondan çocuk şarkıları açıp uzaktan dinlemesini sağlıyorum çok dikkatini çekiyor ses. Sıkıldığı zaman kucağıma alıyorum evin içinde dolandırıyorum camdan balkondan bakmayı çok seviyor o şekilde yapıyorum. Valla bazen o kadar sıkılıyorum ki yatıyorum yanına sanki büyük adammış gibi onunla konuşuyorum ve çok hoşuna gidiyor. Mesela balkonda yere koyuyorum ben yanında çamaşır asıyorum kendi kendine oynuyor ayaklarıyla özellikle öyle böyle derken zaman ne hızlı geçti anlamadım 6 ay 1 günlüj olduk 🤷🏻♀️😂