Ereninannesi123 Merhaba anneler 5 aylık bebeğim 3 ayllikken emmeyi bıraktı ve sütüm kesilmisti şimdi farkettim 1 damla kadar sıkınca geldi sarı ama sagiyorum ve çok az geldi sarımsı süt bu çoğalır mi sagmaya devam etsem