Merhaba kızlar. Doğum sonrası kendime bakmaya çalışıyorum ama eskisi kadar yapamıyorum. Son zamanlarda kalçamda popo üstü diyim böyle pürüzlü batıklı küçük sivilcemsi görüntü var. Hiç hoşlanmıyorum gördüm şok oldum. Araştırdım terden dar giymekten vs oluyormuş. Lateks korse çok giydim hem dar hem terletiyor ondan oldu sanırım giymiyorum artık😢
Bu görüntünün düzelmesi için ne yapabilirim fikri ürün tavsiyesi olan var mı.
Benim yaptıklarım kese, at kılı ile fırçalmak ve tonik sürmek. Ne yapıyim başka😢