Aezgi Kafamda resmen 5 kafalık sac var desem yeridir sacı böyle olup kabarmasını ve kuruluğunu alıcak kullanıp memnun kaldığı ürünler varmı acaba hanımlar
Hep_mi_uykusuz Aezgi dogal yaglar dan yararlanabilirsin.Benimde senin gibi kantoron ve gul yaği kullaniyorum
Deletedmom_112 Aezgi o benim saç oluyor simdiye kadar net bir çözüm bulamadım, ben de şuracıkta bekliyeyim
Ebru-isil Aezgi L’Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem 150 ml - Kuru ve Sert Saçlar https://www.hepsiburada.com/loral-paris-elseve-mucizevi-ya-sa-gzelletirici-krem-150-ml---kuru-ve-sert-salar-p-SGGUNER36332?magaza=Ruby+Cosmetics&url_src=ios-product-detail Bunu öneririm saçlarım kuru ve kabarık kıvırcık hiç yağlı da yapmıyor eşim bile kullanıyor o da beğendi
Babasininoglu Aezgi uzunsa saçınız kuru kısımlarını kestirip canlandırabilirsiniz. Ben banyodan sonra nemli iken hask markasının yağını kullanıyorum mavi kapaklı arganlı olan iyi geliyor baya yumuşatıyor
Aezgi Hep_mi_uykusuz kantaron yağım var ama saca sürülürmü bilemedim argan yağı va sürüyorum ama gene cok cok kuru ve kabarıklar🥲