prensannesi5 ayy aynisinj yasiyorz resmen ama biz anldj söyle ki aptamil bize kilo yaoti bende ginde 1 2 kere veriyordm ki bebegm 3 ayi gecik 60 cc ya da 90 veriyordum bazen hic te vermedegm oluyordu ama bebefm iyi kilo almsti ama kesnlikle mamadan oldgna Emindm aptamil bizde kilo yapmsti ama bence bebegm acti bana da mamayi birak gerek yok vs demişlerdi sonra biz mamayi değiştirdik ayni sistemle ilerledim yine gunde 1 2 şeklinde hatta 3 kere de oldi 60 90 120 ne kadar yiyorsa verdm ki cogunda 90 verdm 10 gun sonnda tartldk bebegm kilo almams hic yani duymadığı net ama aptamil bence kilo yapti