Sgnnn benim yatak odam da ışık geçirmeyen perde var oğlum zaten karanlıkta uyumayı seviyo önce rutin oluşturdum içerde en son mamayı yiyip gazı çıkardık diyelim 10-15 dakika daha onu orda oturtturuyorum hemen yatırmıyorum sonra yatak odasına gelip bezini ve üstünü değiştiriyorum o esnada hikaye anlatıyorum çok seviyo şarkılar söylüyorum yA da sonra reflü yatağını benim yatağın ortasına alıyorum yatmadan önce ayna da biraz sohbet ceee ee oynuyoruz sonra yatırıyorum biraz bızıklanıyo hemen uyku arkadaşı zuzuyu veriyorum onu konuşturarak merhaba poyraz ben geldim artık uyku vakti diyorum sonra emziğini veriyorum kalkıp perdeleri kapatıyorum kapıyı kapatıyorum telefonda pış pış +uyku müziği olan ses var onu açıyorum hafif yatağında yan yatırıp oyuncağına pış pış yapıyoruz beraber o benim elimi tutuyo sonra 10-15 dakika içinde uyumuş oluyo.
.
.
.
Çok uzun ve detaylı anlatttım çünkü her gün aynı şeyi yapıyorsun ki rutine alışsın bi rutin belirle evet bazen zorluyor seni ağlıyor sağa sola dönüyo ama çok ağlayana kadar almıyorum emziği veriyorum yönünü değiştiriyorum bi yolunu buluyorum bide her gün akşam üstü 3.uykudan önce duşa sokuyorum.
.
.
Ben bu şekilde yapıyorum eğer uzun olduysa kusura bakma