Sarelifhanm Kızlar uc kez damladan sonra cıhazla bakdılar sızdede ole mı oldu.sonrasında kızımın gozu bole oldu
Ekinveannesi Sarelifhanm bizde de olmuştu hemen geçti biraz canlarını acitiyorlar sanırım muayene ederken çok ağlıyorlar çünkü. Bizde de kan toplanmıştı az bişey sonra geçti hemen.
NevinM Sarelifhanm aaa bizimde göz muayenemiz var 😔 neden böyle olmuş ki doktora ulaşma şansınız yok mu
biryazmasali Sarelifhanm geçmiş olsun bizim göz musynemzde boyle bişey olmadı çünkü uzaktan yapıldı herşey bebeğinz küçük belki farklı bir muayne yapılmıştr bilemedim
Ygzpri Sarelifhanm Kaçıncı ayda yaptırdınız göz muayenesine ve hangi doktor bakıyor direk göz hastanesine mi gidiyorsunuz
Blondie Ygzpri Prematüre doğan bebekler için gerek duyulan bir muayene. Onun dışında normal gelişim gösteren çocuklar ne zaman gidiyor bilmiyorum.
Blondie Rop muayenesinde kullanılan aparatlar göz etrafını tahriş ediyor. Bizde de olmuştu bebeğim beyaz tenli gözleri kıpkırmızı olmuştu ama yarım saat içinde geçti.
Deletedmom_23 Blondie Normal bebekler de göz muayenesine çağırılıyor. 2 aylık 6 aylık ve 10 aylıkta göz muayenesi olduk
Deletedmom_23 Sarelifhanm Bize damla damlatılmadı. Işıklı bir cihazla çok dikkatli baktılar hiçbir kızarıklık vs oşmadı
Alparslan616161 Sarelifhanm rop muayenesindn bahsediyorsunz sanırım geçiyor bi süre sonra bnm bebeğimde öyle olmuştu göz yaşı deliğinin olduğu yer ama geçti.