Mnlannesi Kızlar merhabaa kızım 1 yaşında ayakkabı almak istiyorum kaç numara almalıyim kısa kadar giyinsin istiyorum kaç numara aldınız ayakkabı markasını da yazar mısınız
Lalaland Mnlannesi komik bi düşünce 😄 ayak cmi neyse onu alacaksınız öyle kışa kadar giyecek diye bi kanun yok çünkü gelişim aşamasında
Esradgn3558 Mnlannesi benim oğlum 15 ay 21 günlük 22 numara giyiyor ayakları ince uzun yapıda santimini hiç ölçmedim açıkçası , vicco marka tavsiye edebilirim
Mnlannesi Lalaland neresi komik hanfendi kısa kalmış 3 4 Ay sizin anlamanizda bir problem var sanırsam
Zlm Mnlannesi kısa kadar giymesi çok zor en fazla iki ay yada çok büyük almanız lazım oda çocuk için sağlıklı değil ayrıca bayaninda dedigi gibi ayak cm ne ise ona göre alicaksaniz 30 yaşındaki her birey aynı numara mi giyiyo ki 1 yaşındaki bebekler aynı numara giysin