Arkadaşlar herkese çok teşekkürler. Bizim ateşimiz 1.5 gün sürdü 38 üstüne hiç çıkmadı 4-5 saat arayla hep calpol verdim. Devamlı pamuklarla ıslattım beziyle yatırdım hep. Arada yıkadım. Çok zordu ama geçti ateş. Hafif öksürük kaldı nadiren öksürüyor benim karantinam bittiğinde kendi doktorumuza gideriz kontrole. Hepinize cevaplarınız için teşekkür editorum tekrar