27 aylik oğlum var. Yaz başında lcwdan önü açık sandalet almıştım ama çok sık düşüyor ben ayakkabıya bağladım bu durumu baştan. Onu açık rahat yürüyemiyor diye düşünüyordum dün de 3 kez düşünce eşim yeter at sandaletleri yeni alalım dedi… annemle konuştuğumda da oğlumun düz taban olduğunu o yüzden hızlı yürümeye çalışıp yürüyemedigi için sık sık düştüğünü söyledi.
Size sorum nasıl bir ayakkabı almalıyım? Ortopedik ama vicco vs… hangi marka daha kaliteli? Düz taban olmaması/kalmaması için ne yapmalıyım? Kalıtsal mi yoksa zamanla düzelir mi?