Zehra2205 Şu anda henüz çok küçük 4 aya kadar sizin oturduğunuz odada uykusunu alsın kapı sesine tv sesine hatta sohbet sesiyle birlikte uyusun 4 aydan sonra gece gündüz ayrımı yapmaya başlayacaksınız bu süreçte de odada yatırın fakat perde falan kapatmayın ki gündüz uykusu olduğunu anlasın gece uykusunun karanlıkta olduğu ayrımı bu dönemde yapıyorlar. Yapabilirseniz bebeğinizi yatağa yatırın ve başını okşuyarak uykuya geçmesni sağlayın yada emiyorsa emzirerek. Biz ya emerek uykuya geçiyoruz yada söylediğim gibi yatırıyorum başını okşuyorum sadece gece uykusunda pış pış sesini açarak yatırıyorum. 4 aydan beri böyle bu ay nasipse yaşımıza gireceğiz 😊