Benim işe dönüşüm biraz daha erken olacağından 6 aylıkken başladık bakıcıya. Eylül’de döneceğim işe, alışsın diye 2 ay erken başlatmış olduk.
Önceleri bakıcı sadece yanımızda durdu, ben oynattım, ben yedirdim, ben banyo yaptırdım, o sadece ortamda bulundu. Zamanla onu dahil ettim aktivitelere. Örneğin banyoda o tuttu ben yıkadım. Yemeğini yedirmeye ben başladım, o bitirdi. Birlikte oyun oynamaya başladık, sonra ben çekildim, birlikte dışarı çıktık arabayı bakıcı kullandı gibi gibi. Çok şükür kısa zamanda adapte oldu. He bir de kızımın çok sevdiği bir hikaye kitabı var, her gün bakıcı onu okudu, kızım da daha zevkle dinlemeye başladı.
Belki siz de böyle bir yol izleyebilirsiniz. Umarım faydalı olur. 🌸