Deletedmom_58 Smmra çay kaşığı ile verebilirsin diye duymuştum ama bilen biri yardımcı olsun canım yanlış yönlendirmek istemem
Asyaveannesi04 Smmra benim bebeğim Ocak doğumlu anne sütü alıyordu o sebeple vermedim 2 çocuk doktorumuzda verme demişti
Gmze1998 Smmra benim bebeğim kışın doğumlu vermedim ama havalar çok sıcak az az kaşıkla verirseniz olur
Yagz_ipklr_22 Smmra Anne sütü vermiyorsanız mamada günde 2.3 çay kaşığı verebilirsin demişti doktorumuz bize ama biz kış bebeğiydik yazın nasıl der onu bilemem canım