Balevlatm Ben 5 gün hiç kullanmadım, sadece su ile güzel güzel yıkadım her yerini. Geçtikten sonra 1 şampuanlı, 2 sadece su şeklinde devam ettim. Her ne kadar doğal olduğu söylense de sabun, şampuan gibi ürünler derinin florasını bozabiliyormuş. Dilerim en kısa zamanda geçer. 🌼🌼